روش های دریافت کد پستی ملک در دنیا را بگوییید

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

روش های دریافت کد پستی ملک در دنیا را بگوییید

روش‌ های دریافت کد پستی ملک دردنیا کدام است؟

در سایت هولدینگ آساز میخواهیم بپردازیم بهروش‌ها ی دریافت کد پستی ملک در دنیاخیلی خوشحالم که برای استعلام کد پستی ملک خودم نیازی به چادر وچاقچور و رفتن به خیابان نیست. این‌ها چیز کمی نیست. در دهه هفتاد تصمیم بر این شد که شهرها و مناطق آن به کدهای عددی تبدیل شوند تا اشتباه نشود. کد پستی ملک مثل کد ملی ادم‌هاست و همه چیز را روشن می‌کند.

کد پستی ملک

هر ساختمان یا زمینی که به ثبت رسیده باشد در ایران یک شماره دارد. کد پستی ملک در ایران یک تاییدیه معتبری ملکی است.

شماره هیچ دو ملکی شبیه هم نیست. از این رو اگر در سامانه‌ء خرید و فروش ملک این تاییدیه ثبت شد یعنی ملک بنام شماست و به دیگری فروخته نشده است. برخی معتقدند برای خرید و فروش تاییدیه کد پستی ملک کافی است اما در حقیقت این استعلام کد پستی است که ضرورت دارد و استعلام این که کد پستی ملک خریداری شده در جایی ثبت نشده باشد.

اگر در هنگام معامله مورد نظر خود به این نکته دقت نمایید کسی نمی‌تواند ملکی را که به شما فروخته به دیگری واگذار نماید و یا ملک فروخته شده را دوباره به شما بفروشد.

کد پستی ملک یک عدد ده رقمی است که مشخصات خاصی دارد. کد پستی ملک مانند کد ملی افراد است و همواره ثابت می‌ماند. اگر یک ساختمان چندین طبقه هم بخواهیم بسازیم، هر کدام از واحد‌ها یک کد پستی جداگانه خواهند داشت. بنابراین خرید و فروش آن مستقل از بقیه واحدها خواهد بود

کدپستی ملک

کد پستی چند رقمی است؟

یکی از دقیقترین دریافت کد پستی ملک در دنیا سیستم طراحی شده کد پستی ده رقمی ایران است.

به این پنج عدد نشانه گشت پستی می‌گویند که در حقیقت مربوط به شهر مقصد است. پنج عدد بعدی نشانه مکانی است که باید مرسوله پستی به ان ارسال شود. اداره پست شهر آن را به محله‌ها و خیابان‌ها می‌رساند

مراحل دریافت کد پستی

در حال حاضر به راحتی می‌توان تاییدیه دریافت کد پستی ملک در دنیا را از سایت epostcode.post.ir  به راحتی به دست آورد.

هنگامی که وارد سایت می‌شوید، کد یاب را انتخاب کرده و جستجو را کلیک نمایید. بعد از نوشتن نام استان، نام شهر و سپس ادس محله یا روستای خود را وارد نمایید. در اخرین مرحله شما جستجوی ساختمان یا ادرس را پیش رو دارید.

جستجوی ساختمان برای ساختمان دولتی است اما ثبت نشانی برای املاک شخصی است. در نهایت شما با ذکر ادرس دقیق روی سایت می‌توانید تاییدیه کد پستی ملک خود را تهیه نمایید.

دریافت کد پستی با نام ساختمان

د پستی با نام ساختمان به راحتی در سایت epostcode.post.ir ممکن است. شهرداری ادارات دولتی و آموزشی را با نام ساختمان کدبندی کرده است. بنابراین املاک و مستغلاتی که اداری یا سازمانی هستند، با نام ساختمان کد گذاری می‌شوند.

روش‌های دریافت کد پستی ملک

ثبت سند در محضر و اداره ثبت هم به وجود دریافت کد پستی ملک  برای ملک منوط است. روش‌های دریافت کد پستی ملک مختلف است.

در هر حال هنوز هم کد پستی ملک شما که روی قبوضتان نوشته شده، معتبر است.

در تهران با مراجعه به این سامانه و ثبت شماره تلفن ثابت و سپس مراجعه به سایت مپ تهران آی آر هم می‌شود ادرس یک ملک را بدست آورد. در این روش جستجوی کد پستی از طریق لوکیشن برای شما مقدور می‌شود.

با ارسال یک پیامک به  ۷۰۸۷ که یک شرکت خصوصی متولی ان است، نیز می‌توانید کد پستی ملک خودتان را دریافت نمایید. هزینه در خواست کد پستی با این روش دویست تومان است.

دریافت کد پستی ملک از طریق تلفن منزل نیز امکان پذیر است. در این روش وارد این سایت شده و شماره تلفن خودتان را وارد می‌کنید. پس از ثبت کد امنیتی جستجو را زده و کد پستی خودتان را دریافت می‌کنید. البته این سایت در حال حاضر به خواسته من پاسخ نداد اما ظاهرا بعدا قرار است فعال شود و شهروندان بتوانند دریافت کد پستی ۱۰ رقمی با تلفن ثابت را نیز انجام دهند.

استعلام کد پستی

هنگامی که استعلام دریافت کد پستی ملک  می‌گیرید یادتان باشد که این کار به تنهایی کافی نیست بلکه باید حتما تاییدیه کد پستی هم بگیرید تا کد ملک به مالکیت شخص دیگری درنیامده باشد.

دریافت نشانی با کد پستی

سامانه استعلام سانا با استفاده ازدریافت کد پستی ملک نشانی کد ملک را به شما خواهد داد. اما برای پیدا نمودن نشانی و استفاده از امکانات سایت باید قبلا با اداره پست مکاتبه کرده و از آنها کد و رمز ورود بگیرید. یعنی برای دریافت کد پستی ملک حتما نیاز به مجور دارید. این به معنی مراجعه به مثلا دفاتر خدمات پستی است تا در آنجا با استفاده از سایت دریافت آدرس با کد پستی انجام شود.

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.