مناطق رو به رشد تهران کدامند؟

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

مناطق رو به رشد تهران کدامند؟

مناطق رو به رشد تهران

باید توجه داشت با گسترش ساخت‌وساز مسکن‌های لوکس در مناطق مختلف تهران، تمرکز قیمتی مانند قبل تنها مختص به مناطق خاصی نمی‌شوند. اما در بین مناطق خوب و سطح بالای تهران، مانند مناطق ۱ و ۲ و ۳ و ۶، که همیشه قیمت بالاتری نسبت به سایر مناطق دارند و نرخ معامله هم در آنها بالاتر است، این مناطق همیشه رشد خوبی دارند. دسترسی آنها مناسب است، از نظر محله، افراد ساکن و حتی آب‌وهوا هم گزینه مناسبی هستند.

اگر بودجه کمتری دارید، بهتر است بدانید که منطقه ۲۲ و برخی از مناطق شمال‌شرقی تهران (شامل منطقه ۴) از مناطق رو به رشد تهران هستند. حوالی دریاچه چیتگر، یا همان منطقه ۲۲ به دلیل ساخت‌وساز اماکن تفریحی مختلف، از نقاطی است که آینده خوبی در تهران دارد. البته به دلیل دوری از مرکز شهر و دسترسی نه چندان مناسب به وسایل نقلیه عمومی مانند مترو، هنوز بهترین گزینه برای زندگی نیست. در شمال‌شرق تهران هم بخش‌هایی از تهرانپارس و حکیمیه و همچنین انتهای اتوبان بابایی، محله‌هایی هستند که ساخت‌وساز و شهرک‌سازی در آنها صورت گرفته و رشد قیمت برای آن پیش‌بینی می‌شود.

منطقه ۵ یکی از پرمعامله‌ترین مناطق تهران است که به دلیل بافت جدید و نزدیکی به مناطق خوب غربی و آب‌وهوای خوب، رشد خوبی در پیش خواهد داشت. البته رشد این منطقه نسبت به گزینه‌های بالا احتمالا کمتر خواهد بود.

منطقه ۱۵ از دیگر مناطق تهران است که قیمت کمتری دارد و اگر بودجه شما برای سرمایه‌گذاری در مناطقی که بالا معرفی شدند مناسب نیست، بهتر است گزینه بعدی خود را منطقه ۱۵ در نظر بگیرید. این منطقه با توجه به ساخت‌وسازهایی که در آن صورت می‌گیرد، گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

بهترین مناطق تهران برای سرمایه گذاری در پروژه های در حال ساخت

پروژه های درحال ساخت به عنوان یکی از گزینه های مناسب در بازار مسکن شرایط خوبی برای سرمایه گذاری داشته و شما می توانید بسته به بودجه و هدف خود از سرمایه گذاری پروژه های مختلف در مناطق گوناگون را انتخاب کرده و با پیش خرید آن در بازار مسکن فعالیت داشته باشید. برای این نوع از املاک شاهد پیش فروش امتیاز تعاونی ها و یا پیش فروش های شخصی ساز هستیم. برای این منظور می بایست ابتدا در مورد تعاونی مورد نظر و اعتبار آن تحقیق کرده و سپس وارد معامله شوید. در مجموع برای بررسی تعاونی های مسکن می بایست نکات زیر را در نظر داشته و بر اساس آن ها تصمیم مناسب را اتخاذ کنید.

  • پیشرفت پروژه
  • عرضه و تقاضا
  • اعتبار تعاونی سازنده
  • موقعیت مکانی پروژه
  • امکانات پروژه

مناطق رو به رشد تهران

در میان مناطق مختلف پایتخت، منطقه ۲۲ به عنوان یکی از بهترین و جدیدترین مناطق تهران علاوه بر واحد های نوساز و آماده سکونت، پروژه های مسکونی و تجاری بسیاری را برای پیش فروش داشته و با توجه به پتانسیل منطقه برای رشد، گزینه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری می باشد. منطقه ۲۲ تهران پروژه های در حال ساخت بسیاری را در خود جای داده و به سبب امکانات و طرح های در حال اجرا در منطقه شرایط رو به رشدی را داشته و در سال های آتی می تواند سودی دو چندان را عاید افراد کند.

پر معامله ترین مناطق پایتخت

با توجه به تمام اطلاعات ذکر شده در مطالب بالا برخی از مناطق به سبب آب و هوای مطلوب، نرخ مناسب خانه ها، شرایط فرهنگی مناسب، دسترسی و امکانات رفاهی در حد و حدودی قرار دارند که با جذب افراد بسیار، به عنوان پر طرفدارترین مناطق تهران مورد خرید و فروش قرار می گیرند.

  • از جمله این مناطق می توان به منطقه ۵ تهران به عنوان پر معامله ترین منطقه پایتخت اشاره کرد.
  • در ادامه این روند می توان مناطق ۴، ۲ ، ۱۴ و  ۱۵ را به عنوان مناطق پر طرفدار برای معاملات مسکن در نظر گرفت.
  • از نظر پروژه های مسکونی می توان منطقه ۲۲ را معرفی کرد که علاوه بر پروژه های مسکونی و تجاری، پروژه های عمرانی و طرح های بسیاری مانند دریاچه چیتگر، بازار بزرگ ایران مال و … را در خود جای داده است و به عنوان یکی از پر ساخت و ساز ترین مناطق تهران شناخته می شود.

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.