شهرک شهید خرازی

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

شهرک شهید خرازی

شهرک شهید خرازی

شهرک شهید خرازی واقع در منطقه ۲۲، بلوار اردستانی، غرب دریاچه چیتگر و مجموعه ایران‌مال بعد از شهرک مسکونی چیتگر است. این شهرک بزرگ دارای ۴۴ برج ۲۵، ۲۹ و ۳۲ طبقه است که در خود ۸۰۳۲ واحد مسکونی و مراکز تجاری، آموزشی و تفریحی را جای داده است. این شهرک متلعق به بنیاد تعاون سپاه است که برای اعضا و کارکنان خود در حال ساخت است.

شهرک شهید خرازی

 

این منطقه کاملاً اصولی و بر اساس استانداردهای روز شهرسازی انجام گرفته است؛ دارای آینده‌ای بسیار درخشان و منطقه‌ای بسیار ویژه جهت سرمایه گذاری یا سکونت در آینده نزدیک می‌باشد.

پروژه شهید خرازی نیز با توجه به موقعیتی که در دل این منطقه رو به رشد دارد و با توجه به اینکه توسط سازنده و تعاونی (بنیاد تعاون سپاه) توانمند سپاه ساخته می‌شود مورد بسیار مناسبی جهت سرمایه‌گذاری و خانه‌دار شدن است.

مشخصات کلی شهرک شهید خرازی

  • مجری طرح: بنیاد تعاون سپاه
  • مساحت زمین: ۳۸.۵ هکتار
  • تعداد بلوک: ۴۴ بلوک
  • تعداد واحد: ۸۰۳۲
  • تعداد طبقات: ۲۵، ۲۹ و ۳۲
  • تعداد واحد در هر طبقه: ۶-۸ واحد
  • زیر بنای کل مسکونی: ۱۳۸۶۰۰۰ مترمربع
  • زیر بنای خالص مسکونی: ۸۶۸۰۰۰ مترمربع
  • متراژ: حدوداً ۱۰۰ الی ۱۲۰ مترمربع بنای مفید

نحوه انتخاب واحد در پروژه شهید خرازی سپاه

انتخاب طبقه و واحد بستگی به امتیاز نهایی صاحب امتیاز در خوش‌حسابی در واریزی‌ها، پرداخت‌ها و یا پرداخت‌های زودتر از موعد دارد. هرچه امتیاز بالاتر باشد واحد در طبقه‌ی بالاتری ارائه خواهد شد.
.
تعاونی های مستقر در پروژه و تعداد واحدهای هر تعاونی در شهرک شهید خرازی
تعاونی آماد و پشتیبانی : ۲۳۰۰ واحد
تعاونی ستاد کل سپاه : ۲۴۰ واحد
تعاونی نیرو زمینی سپاه: ۱۱۰۰ واحد
تعاونی هوافضای سپاه: ۸۱۰ واحد
تعاونی خانه سازی رزمنده: ۲۴۰۰ واحد
تعاونی عمران پارس کاشانه ( لشگر ۲۷ ): ۱۱۸۰ واحد

نحوی خرید و فروش شهرک شهید خرازی

خرید و فروش واحدهای شهرک  به‌صورت امتیاز بوده و این امتیازات بسته به تعاونی واریزی‌های ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی داشته که البته مبلغ امتیاز به آن اضافه خواهد شد.

تمامی نقل و انتقالاتی در دفاتر تعاونی‌های آن صورت گرفته و امتیازها دارای دفترچه – پیش سند یا قرارداد می‌باشند.

این پروژه سپاه در منطقه ۲۲ دارای موقعیت مکانی بسیار عالی است که از شمال اتوبان همت خرازی و از جنوب به اتوبان حکیم، راحت‌ترین راه دسترسی به این پروژه می‌باشد.

همچنین دسترسی راحت به اتوبان تهران-کرج و البته هم‌جواری با مجموعه‌های بزرگی چون شهربازی هزارو یک شهر، ایران‌مال، دریاچه چیتگر و نزدیکی به مترو وردآورد از سایر مزیت‌های است.

سرعت اجرای پروژه شهرک شهید خرازی بسیار خوب بوده و آن چه مشهود است تاریخ تحویل این پروژه همانند دیگر پروژهای سپاه به موقع خواهد بود.

در حال حاضر بیشتر برج‌های مانند بلوک‌های تعاونی آماد پشتیبانی در مرحله نازک کاری و سایر بلوک‌ها در مرحله اتمام سفت‌کاری می‌باشند.

زمان تحویل  ۱ سال برای برخی بلوک‌ها و ۱.۵ سال تمامی بلوک‌ها خواهد بود.

در آینده‌ای نه چندان دور و بعد از به اتمام رسیدن شهرک شهید خرازی با توجه به اینکه تمامی امکانات و احتیاجات مورد نیاز ساکنین آن تامین و برج‌ها از کیفیت قابل قبولی برخورد دارند

بدون شک این شهرک  یکی از پرتقاضاترین و برترین  شهرک شهید خرازی برای سرمایه‌گذاری و سکونت خواهد بود.

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.