سرمایه گذاری مطمئن با دو میلیارد تومان کجا میشود

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

سرمایه گذاری مطمئن با دو میلیارد تومان کجا میشود

سرمایه گذاری مطمئن با دو میلیارد

  سرمایه گذاری مطمئن با دو میلیارد تومان کجا میشود.سرمایه سودمند باید قبل از هر کاری تمامی جوانب و همچنین وضعیت جامعه و حتی تخصص و خوصیات اخلاقی خود را مورد بررسی قرار دهید شاید سرمایه گذاری در مسکن سود خوبی را به همراه داشته باشد اما روحیات شما با دردسر های ساخت و یا خرید و فروش آن سازگار نباشد و شما تخصص کافی در این کار را نداشته باشید. در نتیجه باید برای حفظ ارزش پولتان به فکر یک سرمایه گذاری مطئن و در حین حال بی دردسر باشید.

سرمایه گذاری مطمئن با دو میلیارد تومان

این مقاله جهت معرفی بهترین راه  سرمایه گذاری مطمئن با دو میلیارد گردآوری شده. اگر شما در حال مطالعه این مطلب هستید به این معناست که قصد سرمایه گذاری دارید اما در انتخاب یک بازار مطمئن جهت  سرمایه گذاری مطمئن با دو میلیارد  تردید دارید

بررسی بازار های متفاوت برای سرمایه گذاری مطمئن با دو میلیارد

سرمایه گذاری مطمئن با دو میلیارد تومان

از نظر ما سرمایه گذاری در بازار سهام اگر با اطلاعات کافی و تجربه همراه باشد بهترین بازدهی را دارد. ا

کثر افراد برای اینکه اطلاعات کافی در رابطه با نحوه ثبت نام در بورس و انجام معاملات بورسی ندارند ار این بازار فاصله گرفته و به بازار های موازی آن که در آنها شفافیت کمتر و دردسر و امکان کلاهبرداری و از دست دادن سرمایه بیشتر است روی می آورند.

افراد می توانند خیلی ساده و با کمترین زمان کد بورسی دریافت نمایند و با حداقل سرمایه شروع به انجام مبادلات نمایند.

سرمایه گذاری در بورس می تواند بصورت مستقیم و توسط شخص سرمایه گذار صورت بگیرد اما پیشنهاد ما به شما برای سرمایه گذاری با دو میلیارد تومان در بورس روش غیر مستقیم می باشد.

با انواع روش های سرمایه گذاری در بورس بیشتر آشنا شوید

ریسک، که یک عضو جدا نشدنی از سیستم  سرمایه گذاری مطمئن در هر بازاری می باشد در روش سرمایه گذاری غیر مستقیم در بازار بورس بسیار کاهش می یابد زیرا لازمه انجام مبادلات بورسی آشنایی با علم تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی می باشد در این روش مدیریت دارایی شخص توسط کارشناس مسلط به این علوم انجام می گیرد.

جهت ورود به بازار سهام آن هم به روش غیر مستقیم باید از طریق شرکت های سبدگردان اقدام نمایید.

این شرکت ها که با دریافت مجوز رسمی از سازمان بورس اوراق بهادار فعالیت می نمایند مدیریت دارایی شما در قالب سبد و صندوق های مشارکت با ریسک متناسب با درصد ریسک پذیری شخص را بر عهده می گیرند.

از مهمترین ویژگی های سرمایه گذاری مطمئن با دو میلیارد در بازار بورس به روش غیر مستقیم و از طریق یک شرکت سبدگردانی این است که نیازی نیست شما تخصصی در این زمینه داشته باشید و یا برای انجام معاملات همچون بازار مسکن و خودرو به جای خاصی بروید این سرمایه گذاری از شفافیت بالایی برخوردار است و شما می توانید در جریان دیتیل ریز پرتفوی خود قرار بگیرید.

سرمایه گذاری مطمئن با دو میلیارد در بازار طلا

 در بازار طلا سرمایه گذاری ریسک بزرگی را به همراه دارد زیرا قیمت آن وابسته به قیمت دلار بوده و با نوسان قیمت ناچیزی در یک گرم طلا شما ضرر و زیان بزرگی را متحمل می شوید و از سوی دیگر شاهد این موضوع هستید که قیمت طلا نزدیک به یکسال است که افت و خیزهای فراوانی داشته و از طرفی سرمایه گذاری مطمئن با دو میلیارد در این بازار باعث ایجاد تورم شده و در نهایت به ضرر جامعه است.

تنها مزایای سرمایه گذاری در بازار طلا نقدشوندگی بالای آن است که بازار بورس نیز همین ویژگی را دارد.

سرمایه گذاری مطمئن با دو میلیارد تومان

بازار مسکن  سرمایه گذاری مطمئن با دو میلیارد نیز تا حدودی به قیمت دلار وابسته می باشد و همانطور که شاهد بودید سال ها بود که قیمت مسکن تقریبا راکد بود و رشد آنچنانی نداشت و از سوی دیگر برای پیشگیری از کلاهبرداری های ساخت و ساز، خرید و فروش مسکن نیازمند تخصص و طی مراحل اداری می باشد اما مبادله در بازار بورس بخصوص در روش غیر مستقیم اینگونه نبوده و معاملات بورسی به راحتی در شفافیت کامل انجام می گیرد.

سرمایه گذاری در بازار خودرو

بازار خودرو اصلا گزینه خوبی برای سرمایه گذاری نیست!!! زیرا قیمت خودرو در ایران همانند قیمت مسکن به قیمت دلار بستگی دارد و از سوی دیگر نمی توان افت قیمت خودرو ناشی از استهلاک آن را نادیده گرفت.

البته در سال های اخیر شاهد بودیم که خودرو به خصوص خودروهای وارداتی افزایش قیمت چشمگیری داشته اند و شاید تصور کنید صاحبان آن ها سودهای کلانی نصیب خود نموده اند اما این نکته را نیز در نظر بگیرید خودرو یک کالای مصرفی است و اگر شما برای نقد کردن پول خود نیاز به فروش خودرو خود داشته باشید مجبورید آن را با قیمت بالاتری بخرید.

 در بازار ارز با سرمایه گذاری همانطور که گفته شد در بازار ارز مدت هاست که رکود دیده می شود و نوسانات آن ناشی از حباب می باشد و با افت چشم گیری موجب ورشکستگی افراد می شود.

علاوه بر این ورود نقدینگی به این بازار باعث ایجاد تورم و گرانی در کشور می شود و دود آن به چشم افراد ضعیف می رود.

بنابراین با توجه به مقایسه تمام بازار های موازی با بازار بورس در شرایط اقتصادی فعلی ایران امن ترین راه برای سرمایه گذاری، بازار سرمایه آن هم به روش غیر مستقیم می باشد.

 سرمایه گذاری در بازار بورس علاوه بر بازدهی قابل قبول نوعی حمایت از کسب و کار های داخلی نیز می باشد شما با خرید سهام یک شرکت ایرانی به تامین مالی آن شرکت و حفظ نیروی کاری آن کمک نمودید. و این یعنی کاهش نرخ بیکاری در کشور.

اما به خاطر داشته باشید که سود شما در خرید سهام آسیب دیده یک شرکت است نه خرید سهام یک شرکت آسیب دیده!!

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.