سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با تعاونی ها

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با تعاونی ها

سخنان مقام معظم رهبری

سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با تعاونی ها در سایت هولدینگ آساز.یکی از چیزهایی که می تواند جلوی این بی عدالتی را به شکل منطقی و اصولی سد کند، همین کار تعاونی است.

سخنان مقام معظم رهبری در همین خاطر است که من به تعاون اعتقاد دارم؛ نه از باب این است که دنیا تعاون را پذیرفته، یا فرضاً فلان کشورها تعاون می کنند..

از این باب است که من می بینم در این وضعی که متأسفانه گرفتارش هستیم،تعاون در کشور ما می تواند سرانگشت گره گشایی باشد.
به نظر من، یکی از راه حل ها و اساسی ترین و منطقی ترین و بنیادی ترین کارهایی که می تواند در این کشور برای استقرار عدالت انجام بگیرد، «تعاون» است.

این یک بعد، قضیه است و خوشبختانه بعد دیگر قضیه هم این است که همین تعاون می تواند کشور را ـ بخصوص امروز ـ از لحاظ اقتصادی هم نجات بدهد

یک کاری در این کشور وجود دارد که اگر وزارت تعاون نکند، هیچ دستگاه دیگری نخواهد کرد.

یک کاری وجود دارد که فقط کار وزارت تعاون است.

سخنان مقام معظم رهبری در رابطه تعاون میگوید:من بر خلاف کسانی که تصور می کردند وزارت تعاون جدی نیست یا خوب است ادغام در فلان تشکیلات شود،

من معتقدم نه؛ یکی از کارهای خوب دولت این است که وزارت تعاون را به وجود آورد و …

یک کاری در این کشور وجود دارد که اگر وزارت تعاون نکند، هیچ دستگاه دیگری نخواهد کرد. یک کاری وجود دارد که فقط کار وزارت تعاون است.

و من بر خلاف کسانی که تصور می کردند وزارت تعاون جدی نیست یا خوب است ادغام در فلان تشکیلات شود، من معتقدم نه؛

یکی از کارهای خوب دولت این است که وزارت تعاون را به وجود آورد

  وزارت تعاون بسیار جدی است. و لااقل برای این مرحله از اشتغال (که ما اینقدر نیاز به اشتغال داریم) به این تعاون ما نهایت نیاز را داریم.

و من خواهش می کنم از همه برادران دولت که در دولت در جهت تقویت کار تعاون نظر بدهید و بحث کنید و رای دهید. این تعاون باید تقویت شود.

تعاون وجودش خیلی لازم است برای اشتغالزایی؛ به نظر من هیچ دستگاهی در این کشور امکانات و وسعت کار تعاون در بعضی از بخشها را ندارد.»

تعاون، مورد قبول و اعتقاد و اذعان حقیقی مسئولان کشور است..

اعتقادم این است که اگر بخواهیم تعاون جایگاه خودش را از لحاظ اقتصادی، بخصوص در وضع کنونی کشور پیدا کند،

بایستی ما حداقل ده برابر وضع فعلی، رشد و گسترش و کیفیت برای مجموعه تعاونی کشور در نظر بگیریم، یعنی هدف را باید ده برابر این قرار داد.

 

سخنان مقام معظم رهبری

 

از لحاظ محصول، از لحاظ کیفیت و از لحاظ پیداکردن مناطق نو برای فعالیت تعاونی – مناطقی که اصلاموردتوجه قرار نداشته – مجموعا باید ده برابر کار بشود.

من وقتی در وضع کشور خودمان نگاه می کنم، می بینم یکی از چیزهایی که می تواند جلوی این بی عدالتی را به شکل منطقی و اصولی سد کند، همین کار تعاونی است.

به همین خاطر است که من به تعاون اعتقاد دارم؛ نه از باب این است که دنیا تعاون را پذیرفته، یا فرضا فلان کشورها تعاون می کنند.

از این باب است که من می بینم در این وضعی که متاسفانه گرفتارش هستیم، تعاون در کشور ما می تواند سرانگشت گره گشایی باشد.

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.