برج های ۱۲ فروردین

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

برج های ۱۲ فروردین

برج های ۱۲ فروردین

برج های ۱۲ فروردین که به برج‌های ساحل نیز شناخته شده می‌باشند.این مجموعه در منطقه ۲۲ شهرداری تهران واقع شده و توسط تعاونی مسکن برج های ۱۲ فروردین نیروی ارتش جمهوری اسلامی ساخته و اجرا شده است.

برج های ۱۲ فروردین

برج های ۱۲ فروردین:

برج های این مجموعه ۷ برج مجزا را شامل می شود که کلیه استانداردهای معماری و شهرسازی را دارا بوده و از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است. سازه این بلوک ها دارای اسکلتی از نوع فلزی بوده و شامل ۱۹ طبقه مسکونی، ۳ طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی می باشد. ۶ بلوک از این برج های ۲۳ طبقه دارای ۷۶ واحد بوده و یک بلوک آن ۱۱۴ واحد را شامل می شود. در طبقات مسکونی این برج ها ۴ واحد و در یک بلوک از این مجموعه ۶ واحد در هر طبقه را شاهد هستیم. زیربنای متوسط واحدها ۱۳۳ مترمربع بوده و برای آنها ۳ اتاق خواب در نظر گرفته شده است. از بهترین مزیت های مجموعه سکنا ساحل جهت گیری مناسب وهمجواری آن با دریاچه چیتگر می باشد که چشم انداز زیبایی را برای این برج ها فراهم آورده است بطوری که واحدهای ضلع شمال غربی، غرب و جنوب غربی مجموعه از دید کامل دریاچه برخوردارند.

در  برج های مسکونی بلوک‌ها از نوع اسکلت فلزی، دارای سه دستگاه آسانسور نفربر و باربری، با بهره گیری از سیستم‌های جدید سرمایشی و گرمایشی و رعایت اصول بهینه سازی مصرف انرژی با کلیه لوازم و تجهیزات درجه یک و سایر امکانات از قبیل سالن ورزشی، دوربین‌های مداربسته، سیستم اطفاء حریق آدرس پذیر مجهز گردیده است.

موقعیت مکانی برج های ۱۲ فروردین (برج های ساحل)

برج های ۱۲ فروردین در ضلع شرقی ساحل دریاچه چیتگر و در حد فاصل بزرگراه همدانی و خرازی و انتهای بلوار امیرکبیر واقع شده است.

دسترسی برج‌های مسکونی۱۲فروردین به امکانات شهری

دسترسی آسان و سریع برج های ۱۲ فروردین (برج های ساحل) به بزرگراه های خرازی و آزادگان به دلیل قرار گرفتن این مجموعه در انتهای بلوار امیرکبیر و همچنین بزرگراه همدانی باعث تسهیل در رفت و آمد ساکنین برج‌ها به دیگر مناطق تهران شده است. همچنین این برج مسکونی در نزدیکی مراکز و مجتمع‌های تجاری، اداری و تفریحی بسیاری همچون مجتمع فرهنگی-ورزشی پردیسان نور، مجموعه تفریحی دریاچه چیتگر و مرکز خرید بام لند، مجتمع تجاری گلستان خیام و مراکز درمانی قرار دارد که باعث رفاه ساکنین شده و رضایت آن ها را به همراه داشته است.

امکانات رفاهی برج‌ها:

 (برج های ساحل ) ذر کنار بهره‌مندی از آب و هوای مطلوب و ویوی زیبای دریاچه به طور ویژه برای واحدهای ضلع شمال غربی، غرب و جنوب غربی، از دیگر امکانات موجود در این مجموعه که آن را به یک فرصت مناسب برای سکونت و سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آنتن، ماهواره و جاروبرقی مرکزی
سالن ورزشی، استخر و سونا
سیستم‌های گرمایش و سرمایش جدید با مصرف بهینه انرژی
تعبیه ۳ لاین آسانسور نفربر و باربر در هر برج های ۱۲ فروردین
مهدکودک
دوربین‌های مدار بسته
سیستم هوشمند اعلام حریق

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.