برج های پامچال پهنه A شهرک چیتگر ارتش (شهرک امام رضا)

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

برج های پامچال پهنه A شهرک چیتگر ارتش (شهرک امام رضا)

برج های پامچال پهنه A شهرک چیتگر ارتش (شهرک امام رضا) در منطقه ۲۲ تهران :

برج های پامچال شامل ۱۱ بلوک می‌باشد.۶ بلوک از مجتمه مسکونی پامچال توسط شرکت بنیان توسعه و عمران هادی وابسته به بنیاد تعاون کل ارتش جمهوری اسلامی ایران (بتاجا) ساخته شده و معاملات خرید و فروش تمامی واحدها در تعاونی بتاجا انجام می‌شود.

۴ بلوک باقی مانده از مجموعه پامچال توسط سازمان های ذیل در حال ساخت می‌باشد. ۲ بلوک پامچال ۹ و ۱۰ توسط سازمان قضایی و ۲ بلوک پامچال ۷ و ۸ خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌باشند.

موقعیت مکانی:

از نظر لوکیشن و موقعیت جغرافیایی در منطقه ۲۲ تهران که منطقه گردشگری و توریستی می باشد واقع شده است. این منطقه به دور از آلودگی هوا و ترافیک شهری می باشد.

شهرک مسکونی چیتگر وبرج های پامچال نزدیک به بزرگترین و مجهزترین مال خاورمیانه (ایران مال) می باشد که باعث سهولت در خرید ساکنین این شهرک می باشد.

از شمال به اتوبان‌ شهید خرازی و از جنوب به اتوبان شهید همدانی و اتوبان تهران کرج دسترسی آسانی برای ساکنین شهرک فراهم بخشیده است.

برج های پامچال

امکانات رفاهی برج های پامچال

  • دارای سیستم سرمایشی گرمایشی چیلر مرکزی می باشد.
  • بلوک ها دارای سالن ورزشی فروشگاه های مارکتی (هایپر مارکت و میوه) و خدمات رفاهی می باشد.
  • برق اضطراری
  • سیستم اعلام حریق
  • سالن اجتماعات
  • هلی پد جهت نجات و امداد در بالای برج
  • لابی من ۲۴ ساعتته

مشخصات برج‌های پامچال

برج‌های پامچال ۱-۵-۶ در سال ۹۲ ساخته شده که هر بلوک ۱۹ طبقه در هر طبقه ۱۰ واحد شامل متراژهای

۶۹ و ۷۶ متر تک خواب

۷۸ – ۸۴ – ۹۰ – ۱۰۴ متر ۲ خواب

۱۰۸ – ۱۱۵ – ۱۲۷ متر ۳ خواب می‌باشد.

برج پامچال ۲ در سال ۹۲ ساخته شده و ۱۶ طبقه دارد که هر طبقه ۸ واحدی است متراژ واحد‌ها از ۹۲ تا ۲۱۸ متر است که دارای ۱ خواب – ۲ خواب – ۳ خواب – ۴ خواب هستند.

برج پامچال ۴ در سال ۹۲ ساخته شده و ۱۶ طبقه دارد که هر طبقه ۴ واحدی بوده متراژ واحدها از ۷۰ تا ۲۰۰ متر است که دارای ۱ خواب – ۲ خواب – ۳ خواب – ۴ خواب هستند.

برج پامچال ۳ که در سال ۹۶ ساخته شده است و ۱۹ طبقه می‌باشد که در هر طبقه ۹ واحد که از متراژ ۸۰ تا ۱۶۸ متر دارای ۱ خواب – ۲ خواب – ۳ خواب می باشد.

فروش آپارتمان در برج های پامچال

قیمت فروش : از متری ۳۵ تومان شروع میشوند .

با توجه به شرایط و امکانات هر برج متفاوت می باشد. شما برای خرید آپارتمان برج های پامچال یا فروش آپارتمان می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید تا بتوانید قیمت بروز را به دست آورید.

برج های پامچال

 ویو :

ویو برج های پامچال یک و دو به صورت می باشد که تعدادی از واحد های برج پامچال به سمت شمال و تعداد دیگری از واحدها به سمت غرب می باشد و تعدادی از آن نیز به سمت داخل فضای سبز برج دید دارند.

مبلغ شارژ برج :

مبلغ شارژ در برج هر متر ۳۰۰۰ تومان می باشد. این مبلغ شمال هزینه های سرایداری، نگهبانی، هزینه نگهداری آسانسور، هزینه نگهداری موتورخانه و تاسیسات، لابی من، هزینه نگهداری از فضای سبز مخصوص محوطه اختصاصی برج پامچال و همچنین هزینه های گاز و آب می باشد.

دستگاه خودپرداز :

در پایین برج های پامچال ۱ – ۳ خودپرداز وجود دارد و می توان از آن استفاده نمود.

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.