برج الماس بهداری

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

برج الماس بهداری

برج الماس بهداری

برج الماس بهداری واقع شده در غرب منطقه ۲۲ انتهای بزرگراه خرازی شهرک مروارید شهر می‌باشد. این برج ۳۰ طبقه که ۵ طبقه منفی ۱ طبقه همکف لابی و ۲۴ طبقه آن مسکونی است در مراحل پایانی خود قراردارد و تمامی اعضای آن انتخاب واحد کرده و طبقه واحد خود را مشخص کرده اند.

برج الماس

برج الماس بهداری به لحاظ موقعیت مکانی

این پروژه در اصل در بخش غربی منطقه ۲۲ و در انتهای بزرگراه شهید خرازی، شهرک مروارید شهر واقع شده است. این پروژه به لحاظ موقعیتی، از زمین مناسب و شرایط منطقه ای بسیار مناسبی در منطقه برخوردار است. این برج از بخش هایی از قبیل ۳۰ طبقه که شامل ۵ طبقه منفی یک، طبقه همکف لابی و ۲۴ طبقه مسکونی، تشکیل شده است. واحدهای این مجتمع دارای متراژهای ۱۳۷ متری دو خوابه و ۱۵۷ متری سه خوابی بوده و ۲۰۰ واحد مسکونی دارد.

کلیات اصلی در برج الماس بهداری سپاه

با توجه به موقعیت خوب خود، پروژه ای تجاری- مسکونی است و این امر موجب شده افراد زیادی را برای سرمایه گزاری جذب خود کند. این پروژه وسعتی بسیار بالا را شامل می شود و در مرحله نازک کاری قرار دارد. به‌ صورت ۳۰ طبقه در حال اجرا است که ۲۵ طبقه آن مسکونی هستند. در مجموع، این پروژه با برخورداری از امکانات ذکر شده، به یکی از پروژه های پرطرفدار در حال ساخت تبدیل شده است که موجب شده افراد زیادی خواهان خرید آن باشند.

واحدهای این مجموعه که در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارند، توسط افراد و خریداران زیادی انتخاب گردیده تا پس از اتمام کار به آن ها واگذار شود.

امکانات برج الماس بهداری

  • برخورداری از پارکینگ و انباری به صورت مجزا برای واحد مسکونی
  • برخورداری از ۴ لاین آسانسور نفربر و باربر برای راحتی ساکنین
  • برخورداری از ۳۵۰ متر سالن تشریفات در طبقات بالایی این مجموعه
  • برخورداری از ۳۵۰ متر سالن تشریفات در طبقات بالایی این مجموعه
  • وجود تأسیسات گرمایشی و سرمایشی برای ساکنین به صورت مجزا در هر واحد مسکونی
  • برخورداری از لابی و لابی من ۲۴ ساعته به منظور راحتی ساکنین

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.