پروژه پدافند ارتش

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

پروژه پدافند ارتش

پروژه پدافند ارتش

پروژه پدافند ارتش در شهرک مسکونی چیتگر پهنه c دارای یک پروژه در حال ساخت که در شهرک چیتگر و منطقه ۲۲ آنرا با نام پروژه پدافند می شناسند می باشد.

پروژه پدافند شهرک چیتگر در ابتدا مقرر شده بود که با پرداخت و واریزی اعضا و به صورت اقساطی ساخته و تحویل اعضا گردد که به علت برخی مشکلاتی که در مجموعه مدیریتی تعاونی مسکن پدافند هوایی خاتم الانبیاء و پیمانکار پروژه پدافند ایجاد گردید.

متاسفانه این پروژه که قرار بود در سال ۱۳۹۵ تحویل اعضا گردد به مدت حدود دو سال متوقف گردید و پس از این مدت طی توافق تعاونی مسکن پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش و شرکت مشارکت کننده تصمیم بر این گردید که اعضاء پروژه از این پس تا یک مبلغ مشخص واریز نموده و بجای یک واحد کامل سهم از آپارتمان دریافت نمایند که توضیحات کامل آن در ذیل متن ارائه خواهد گردید.

پروژه پدافند ارتش
پروژه پدافند ارتش

مشخصات پروژه پدافند ارتش پهنه سی شهرک امام رضا

پروژه پدافند شهرک چیتگر پهنه c در قالب دو بلوک C و H که یک برج ۴۲ طبقه و برج دیگری ۳۰ طبقه می باشد که یک برج به شرکت مشارکت کننده واگذار گردیده و برج دیگر که طبق تعهد شرکت سازنده مقرر شده ابتدا ساخته و تحویل گردد متغعلق به اعضا تعاونی پدافند می باشد.

تاریخ تحویل و واریزی اعضا پروژه

پروژه پدافند همانطور که در بالا ذکر گردید مقرر بود سال ۱۳۹۵ تحویل اعضا گردد که پس از توقف در ساخت از ابتدای سال ۱۳۹۵ و پس از مشارکت دوباره فعالیت ساخت و تکمیل آن آغاز گردید که طبق تعهد شرکت سازده این پروژه بایستی تا سال ۱۳۹۸ بطور کامل تحویل اعضا گردد. مبلغ واریزی اعضاء پروژه پدافند به تعاونی در حال حاضر (تابستان ۹۶ ) بایستی تا سقف ۳۱ میلیون تومان رسیده باشد و الباقی مبلغ قابل پرداخت به تعاونی ۱۵ میلیون تومان می باشد که در قالب اقساط ماهی ۵۰۰ هزار تومان به تعاونی پدافند پرداخت می گردد.

متراژ واحدها و متراژ تعلق گرفته به اعضا پروژه پدافند ارتش

واحدهایی که اعضا می توانند انتخاب کنند حدود ۱۳۰ متر بوده و متراژ تعلق گرفته به هر عضو حدود۵۵ تا ۶۰ متر مسکونی + ۱ متر تجاری می باشد که افرادی که قصد انتخاب یک واحد کامل را دارند حداقل باید دو یا سه سهم خریداری نمایند تا متراژ خریداری شده به حد نصاب یک واحد برسد.
در حال حاضر واریزی اعضای پروژه پدافند ۴۶ میلیون تومان میباشد و به دلیل مشارکت تعاونی با سازنده و نصف شدن متراژ واحدهای اعضا مقرر گردید که دیگر اعضای پروژه پدافند قسطی برای ساخت پرداخت نکنند.

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.