برج ساحل ۱

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

برج ساحل ۱

برج ساحل ۱

برج ساحل ۱ از پروژه ۱۲ فروردین اطراف دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ توسط تعاونی ۱۲ فروردین ناجا ساخته شده است. برج ساحل برجی ۲۳ طبقه است که ۳ طبقه آن پارکینگ، ۱ طبقه لابی به متراژ تقریباً ۳۰۰ متر و ۱۹ طبقه آن مسکونی است.

برج ساحل 1

هر طبقه برج ساحل دارای ۶ واحد به متراژ‌های ۱۲۶، ۱۲۸، ۱۳۱، ۱۴۱، ۱۴۲، ۱۵۲ متر است، واحد‌های بالایی ۱۳۰ متر ۳ خوابه و واحد‌های زیر ۱۳۰ متر ۲ خوابه هستند. همچنین تمام واحد‌ها دارای تراس هستند. واحد‌های برج ساحل دارای ویو مجتمع تجاری باملند، دریاچه شهدای خلیج فارس، پارک جنگلی چیتگر و محوطه هستند.

 

امکانات برج ساحل

کلیه واحد‌های برج ساحل،برج ساحل ۲ یک پارکینگ و انباری سندی دارا هستند.

همچنین یک فضای محافظت شده برای پارکینگ میهمانان در نظر گرفته شده است

که برای سهولت در رفت و آمد ساکنین برج ساحل ۴ لاین آسانسور نفربر و باری تعبیه شده است که برتری نسبی به برج‌های منطقه ایجاد کرده است.

از امکانات این برج می‌توان به سالن اجتماعات، آنتن و ماهواره مرکزی، مدیریت هوشمند، دوربین‌های متعدد مدار بسته، نگهبانی ۲۴ ساعته، لابی بسیار شیک و لابی من ۲۴ ساعته و سیستم اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد.

سیستم سرمایش و گرمایش برج ۱۲ فروردین در منطقه ۲۲ ترکیبی از داکت اسپیلت و پکیج است که از هزینه شارژ مقدار قابل توجهی کاسته است.

مزایای برج ساحل

از مزایای این برج می‌توان به نزدیکی این برج به مجتمع تجاری تفریحی بام لند اشاره کرد که ورزش، تفریح و خرید را برای ساکنین برج آسان کرده است.

همچنین در فاصله حداکثر ۵۰۰ متری برج، نانوایی، سوپرمارکت، داروخانه، بانک، انواع رستوران‌ها و تمام اصناف مورد نیاز زندگی موجود است.

واحد‌های برج ساحل هنوز سند تک برگ ندارند و فعلاً با دفترچه تعاونی معتبر تعاونی ۱۲ فروردین ناجا نقل و انتقال می‌شوند

برج ساحل توسط پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(سپانیر) در منطقه ۲۲ شهرداری تهران اجرا و ساخته شد. عملیات ساخت این پروژه در سال ۸۹ آغاز و در سال ۹۷ به اتمام رسید.

 

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.