برج ترنج امید دژبان ارتش

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

برج ترنج امید دژبان ارتش

برج ترنج امید دژبان ارتش

برج ترنج امید دژبان ارتش واقع شده در منطقه ۲۲ اطراف دریاچه چیتگر، میدان ساحل تقاطع بلوار مختاری است.این پروژه توسط تعاونی مسکن امید دژبان ارتش یکی ازتعاونی های بسیار خوشنام منطقه ۲۲ در حال ساخت است که این تعاونی پیشینه بسیار خوبی در زمینه ساخت برج های مسکونی برای اعضای خود دارد.

از برج های ساخته شده توسط این تعاونی میتوان به مجموعه برج های سروناز در شمال دریاچه چیتگر اشاره کرد.

برج ترنج
برج ترنج

این پروژه دارای ۲ برج میباشد که هر یک شامل بیست و پنج طبقه میباشد ( ۳ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه لابی ) که تقسیم بندی واحد ها در طبقه بدینصورت میباشد که به غیر از طبقه اول و دوم که ۱۸ واحد در آن قرار گرفته است از طبقه سوم به بالا هر واحد دارای ۶ واحد مسکونی میباشد .

برج اول در مرحله اسلکت طبقه ۱۰ میباشد و برج دوم نیز در مرحله تجهیزکارگاه مسکوت میباشد . واحد های قرار گرفته در برج اول ۸۵ و ۱۰۰ متری میابشد و در برج دوم واحد ها ۹۵ تا ۱۳۰ متر است که در مجموع امتیازات این واحد های مسکونی در اختیار ۲۷۴ عضو میباشد .

این پروژه میبایست در سال ۱۳۹۹ تحویل داده میشد اما با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در ساختار تعاونی زمان تحویل جدید ۳ ساله تخمین زده شده است .

شرایط رتبه بندی اعضا

همانطور که در بالا اشاره شد این تعاونی دارای ۲۷۴ عضو میباشد و نحوه رتبه بندی اعضا نیز بر اساس واریزی و خوش حسابی صورت گرفته بدینصورت که به اعضایی که دارای رتبه ۱ تا ۱۹۰ میباشند در برج اول که زمان تحویل نزدیکتری دارند واحد تعلق میگیرد و به اعضای رتبه ۱۹۰ تا ۲۷۴ در برج دوم واحد تعلق میگیرد .

رتبه بندی در عموم پروژه های مربوط به ارتش به همین شکل انجام شده نمونه آن پروژه نارنج ۸ میباشد

امتیاز پروژه ترنج

این پروژه بصورت حق امتیاز + واریزی معامله میشود و نحوه محاسبه حق امتیاز بر اساس رتبه بندی که در بالا به آن اشاره کردیم میباشد . هرچه رتبه پایینتر باشد مرغوبیت واحد دریافتی بیشتر خواهد بود . در تاریخ آذر سال ۱۴۰۰ مبلغ بروز واریزی برای یک واحد ۹۰ متری دو خوابه ۴۳۰ میلیون تومان میباشد ولیکن برای قیمت حق امتیاز بر اساس رتبه بندی قیمتهای متفاونی ارائه میشود که از این نظر قیمت گذاری بر روی این پروژه مشکل میباشد و گاها قیمتهای ارائه شده از سوی فروشندگان نیز غیر منطقی میباشد لذا در صورت نیاز به استعلام قیمت روز با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمائید .

قیمت ساخت این پروژه از قرار متری شش میلیون تومان بصورت علی الحساب میباشد و اقساط آن بصورت هر ۴ ماه ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و کلیه نقل و انتقالات آن پس از ثبت در دفاتر اسناد رسمی در تعاونی خود مجموعه صورت میگیرد .

برج ترنج
برج ترنج

امکانات پروژه ترج امید دژبان

امکانات اعلام شده از سوی تعاونی بدینصورت میباشد :

  • لابی و لابی من ۲۴ساعته
  • سیستم اعلان واطفاء حریق
  • سیستم ایمنی ودوربین مداربسته
  • سالن اجتماعات
  • آنتن اینترنت مرکزی
  • سیستم سرمایشی وگرمایشی مدرن روز
  • شوتینگ زباله
  • برق اضطراری و ژنراتور دیزل
  • آسانسورنفربری وباربری
  • فضای سبز

موقعیت پروژه ترنج ارتش

این پروژه در میدان ساحل تقاطع بلوار مختاری در شمال دریاچه شهدای خلیج فارس واقع شده و از لحاظ لوکیشن در محدوده بسیار مناسبی قرار گرفته است . دسترسی بسیار نزدیک به مرکز خرید باملند و دریاچه چیتگر و همچنین بازار بزرگ ایران به همراه دسترسی مستقیم به اتوبانهای حکیم و همت از ویژگی های این پروژه میباشد .

همچنین بخوانید( پروژه)

همین الان

جهت مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.